Thursday, December 1

sabarlah, kawan. aku pun tak percaya dia macam tuu !

hari nih turut bersimpati dgn kisah syasya. takpe syasya, kita tunggu dan lihat apa jadi seterusnya. aku sendiri terkejut. mana taknya, aku dgr dari mulut dia sendiri. bukan macam hg, aku yg ceritakan. serious aku rasa macam tak percaya apa dah jadi kat aku semalam. betul lah hg cakap ada hikmahnya hg datang kem tahun nih kan. aku pun. hehe.
aku pelik betul dgn budak dorm m nih. bila kat kelas atau surau mesti sembang macam nih ' rehat tghhari nanti aku tahu aku nak tidur, aku tak kire. aku penat gila. aku nak tidur juga! '
bila dah rehat tengahhari , aku tgk sorang pun tak tidur. haiyyya. nih semua jadi bila nurul ada dekat dorm. kalau dia ada, dia mesti buat lawak guling-guling punya. ahaha ! sampai faci pun marah tadi " DORM M !! SENYAP SIKIT !!" kuang kuang kuang :D

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment