Friday, December 2

mengharapkan tidur yang dapat hilangkan kepenatan : sia-sia :P

semalam aku rasa tercabar gila ! syasya lah nih, suruh aku tengok kad budak comel si 'Aaliyah tuu. bila kitorang tengok, whoaahhhh ! adakah? oh tidak, dia punya kad melebih-lebih daripada kitorang. hehh, aku rasa macam nak give up je bila dah tengok kad dia. haha, syasya? hmm, lagi lah. kalau aku tercabar, syasya lagi lah. ahaha, aku rasa nak baham je 'Aaliyah tu. dah lah kecik comel, darjah tiga baru wehh. dah lawan budak form three. sadesss, hehe.
tengahhari budak laki solat jumaat kan? hehe lama, aku pun berangan ' kalau lah aku tidur, mesti best. lama ni' hehe. tapi. macam biasa lah kan, gelak aje keje nyaaaa! oh tidak. okey fine. lepas budak laki habis solat jumaat, budak perempuan pergi solat zohor jemaah kat surau utama. lepas solat ingat kan ada aktiviti, rupanya aktiviti sambung tidur lagiii. ahah ! peluang nih. dr pukul 2.15 sampai pukul 4.30. lama nih, aku nekad nak tidur jugaaaa. tapiiiii, ada pula budak budak yang datang gosip dekat tepi katil aku. aku pun layan je lah. syasya dah dibuai mimpi dah. jelesnya ! hehe aku pun sembang dengan budak-budak tuu semua. pukul 4.18 ! baru aku tidur. 4.26 diorang kejutkan aku ajak solat asar. makkkk, kenapa aku sembang td? wuaaaaaa! ngantukkkkk. whatever lah! then pergi solat ~
malam tuu faci kata kitorang semua kena denda. peserta imam muda dgn muslimah solehah. fineee, malam nanti kena berkumpul dekat padang aspura. ahaha, aku tak percaya pun kena denda. bukan buat salah pun. taktahu lah kalau imam muda ada buat salah kan. aku rasa buat aktiviti pejam mata. sebab sebelum berkumpul dah dipesan suruh bawa kain. peaceeee, tahu sangat lah. macam tahun lepassss :D
aktiviti dia lebih kurang tahun lepas tapi lain sikit kot. maleh nye nak cerita. hehe, tapi aktiviti tuu enjoy gila. sebab? kak pinas selamatkan aku ! hehehe
bye

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment