Pages

Sunday, April 15

Rindunya :3



Abaikan post2 lama aku. Aku dah lama tak update tau ._. busy katakan. Aku rindu blog.
selama aku tak update, macam2 jadi.
Facebook,
Twitter,
Kem,
Kawad,
Drama.
Ahhhh, banyak sgt.
Tiger Fird,
Prince Che'mey,
Nina Cheena,
Mok Cimok,
Rosma,
Kimah,
Umi,
Ecah,
Ama,
Ika,
Meera,
Nana,
Syasya,
Kak Cha'a,
Skuad KRS puteri,
Skuad KRS putera,
Skuad bomba,
Tangki MRSM PH,
CONAN ^^v
Wow, banyak gila wey. Perlu ke aku cerita kat sini? aku rasa tak perlu. sebab nanti ada yang sengih sorg2 baca post yg tertentu laaa. cthnya, kimah akan tersengih2 baca post tiger fird dgn prince chemey., takpe, aku faham. hihi.
Pape pun, saya suka encik MAH, heeee~

- Mrs. Che'mey - hahahahaha xD # mampus aku kalau Tuan Azmil baca 'Mrs. Chemey tuu. tak taubat2 lagi :3
thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment