Pages

Friday, November 18

Last Day ♥

hari nih nak bercerita pasal last day sekolah. hmm, sedih tahu. sangat sedih. ye lah, kalau boleh nak jumpa semua  kawan-kawan. tapi tengok-tengok tak datang juga. uwaaa D': dah lah seminggu tak datang berturut-turut !
petang tuu kitorang ada jamuan kelas. seeeee, ada juga yang tak datang. hmm, aku, Iqa, Kimah, Rosma naik dengan ama. kitorang datang lambat gila. yang lain dah sampai dah, tinggal tunggu kitorang jea (: then, bila sampai, hujan. haha. so, jamuan kami dalam hujan lah. ingat kan kitorang datang paling last. tiba-tiba nampak kereta puput. kitorang dah habis makan, hujan pulak lebat gila. haha, puput duduk jea lerr dalam kereta sekejap.
habis makan-makan, apa lagi? snap lahhhh :D 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 sebelum makan, baca doa (:
 Alia and Adrin
 tengok kasih sayang kakak kat adik, haha
Ecah with her sister 
 me and Nana. hujan sejuk weh
 3RK's girls :D
 Alia Woo and Amni Bunny , ehehe
 haha, suka min hujan diorang nih. payung puput juga dilibasnya
 me and Amalina. gambar nih tak gorgeous, dalam camera Nana punya cantik,, haha
 Umi memang suka masuk tiba-tiba
 tengok nih, penat aku nak ajak bergambar dengan budak hot yang sorang nih. haha
 best friend Atiqah, Amalina
 ceyyy, tengok tuu Syasya dengan Amalina. cunn ohhh
 orang lain main hujan. diorang nih suka buat benda bukan-bukan lah. redah lumpur --'
 Faris Iskandar and Fariz Aiman
 Amalina macam tak ikhlas nak bg kat Emi, haha
 gaya macam nak bagi tanah seekar, haha
 Nana ambil hadiahhhh 
 Rosma main bola dengan Emi. haha
 tengok perut Emi tuu. sarat dengan makanan. hahaha
 Ama buat gaya macam tugu negara. kacau jea aku nak bergambar dgn Iqa (:
 tu diaaaa, boys 3 RK yang ada. 3orang tak dapat hadir --> Harheez, Syameer, Mursyid
 nih kasih sayang bunny kat sleeping beauty. manaada buli ><
 puput buat don't know jeee ! die taktahu ke aku sayang dia? haha
 Awesomeee, Gorgeoussss, Hottt 
 comelnyaaaa 
 aku suka yang nih. BestFriendForever 
 lastnya, aku dengan Ama pun join diorang redah padang nih. haha
 sorry, agak kabur +.+
 aku rasa menyesal -.- haha
 Pijoi, Faris, Emi :D
lastlyyy, sebelum balik. dalam van Amalina.


Jamuan tuu best gila. buat kat Ipoh Padang. walaupun simple, tapi sempoi and enjoy :D 
aku rindu korang :') jumpa balik 28/12 nanti waktu ambil result :')

iloveyouall, muahhhh :'*


♥ lovelysweetybubblybunny ♥

thanks reading , byeee

1 comment:

puterinadiah! said...

wahhhh~
comelnya aku!
:D

Post a Comment