Pages

Monday, November 21

Say hello to BOLA and HARIMAU MUDA

hari nih nak cerita sikit. aku excited gila nak tengok bola malam nih. haha, aku tak pernah tengok bola selama nih. and selama nih juga lah setiap kali kawan aku bercerita pasal bola, mesti aku tanya : apa bestnya? tengok ramai-ramai kejar satu bola -..- hahaha, jahatnya aku. aku paling tak suka bola. tapiiiii, hehehe malam kelmarin waktu makan dekat kedai makan, aku tertengok bola. elok pula time tuu Malaysia-Indonesia. tiba-tiba kan aku pula rasa geram bila tengok Indon main dengan ganasnya. dia sepak kepala pemain Malaysia. aiyooo, sakit ohh. then, bila tahu malam nih ada Malaysia jumpa Indon balik, aku orang paling semangat. hahaha :D
tunggu post seterusnya pasal BOLA (:


♥ lovelysweetybubblybunny ♥

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment