Friday, June 29

Jahatnyaaaaaaa! Haha

Hai.
Tak terkata.
Midnight post ni. Tgk jam sikit. Eh pukul 3.32 la. Hewhew.

Kesian aku terjaga tengah malam. Haha tadi sampai rumah pukul 12 lebih. Sementara nak tunggu orang lain guna bilik air, kononnya nak baring kejap la. Haha sudahnya, tertidur. Dengan tak mandinya, dgn tudung pun pakai lg, dgn handphone dalam pocketnya. Haha. Yang paling teruk, aku terjaga sbb panas. LOL, kipas tak buka! Paneh oh. Haha. Akhirnya buat keputusan, g mandi. Haha sekarang, aku tak leh tidur dah. Segar weh! Air sejuk. Hahaha.

Aku sebenarnya nak post pasal insiden petang tadi. Tapi tak terkata. Haha takpe la. Hanya mampu berkata
'Conannnnn! Awak jahatttttt!'
Hahaha gerammmnyaaaaa. Nape la buat Amni mcm tu. Malu ah. Haha. Btw, kalau Nana tak bgtau mak dia yang kat depan tu ada dia, mungkin dia.... Ahhhh haha. Maksud aku, kalau MR.M tak minta buku dr aku, mesti dia tak masuk jumpa mama tanya mana aku. Wuuuu malunya. Haha.

# Mama, sila jangan percaya gosip kami. Haha. Amni dgn Conan tu kawan gaduh hanger je. Hewhew. Kan Conan, kan? Jawab ye! Hahaha


thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment