Saturday, June 23

Where's my diary?! Aaa

Hari ni ada satu insiden yang menyedihkan terjadi dalam hidup aku. Aku takut :'( aku balik cepat-cepat. Mencari diary untuk meluahkan segalanya. Tapi, usaha aku mencari diary tak berjaya. Diary aku tetibe hilang. Mane woi! Sape amik hah? Tau tak aku tgh ada masalah ni?! Ya Allah :'(
At last aku fed up, dan ambil keputusan untuk tak terlampau mengharap pada diary aku. Dalam diary tu dah banyak menyimpan 1001 kisah sedih aku. Oh, mungkin diary aku tu bosan kot. Asyik-asyik kisah sedih. Hehe. Takpe la. Lepas ni apa-apa yang berlaku, aku cuba untuk tak mengharapkan diary aku untuk meluahkan perasaan. Selama ni, bila dapat masalah je cari diary haha. Diary pun mcm dah hilang dari pandangan aku, kan? Redha je la.

Anyway, pada sape-sape yang nampak dan ambil diary saya harap awak tak baca kisah hidup saya yang menyedihkan dan menakutkan tu. Saya harap, awak dapat jaga diary saya tau. Jangan koyakkan diary tu, penat saya jaga dia elok-elok!
Hm, kehilangan diary tu seolah-seolah aku dah kehilangan kehidupan aku. Aku sayang diary tu sebenarnya. Jangan tanya kenapa. Tapi diary tu mcm ada aura bila aku luahkan perasaan. Patut ke aku cari diary baru? Maaf, ketiadaan diary lama buatkan aku takde semangat nak tulis diary.

Dear diary,
Kalau awak manusia, saya nak awak tahu sesuatu.
'SAYA SAYANG AWAK ! Muahh muahh ♥ :* '
Itupun kalau awak manusia la haha. Tapi.... Hm :'( diary, kalau awak manusia, jangan lupa saya tau!
Itupun kalau awak manusia la haha. Tapi.... Hm :'O saya tahu tu semua angan-angan.

Mana diary aku ni?! Yelaaaaa sume taknak kawan aku. Aku faham. Bye :'(



thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment