Friday, June 22

Keadaan semakin mengelirukan


Hai, apa khabar semua? Haha beria aku tanya khabar org. Padahal mana ada sape baca benda alah ni. Aku sorg syiok sendiri kat blogger ni. Haha. 
Hmm, aku sekarang makin tak faham dengan apa yang jadi kat aku belakangan ni. Kenapa ye? Mula-mula pasal kesihatan aku sendiri, kedua pasal perasaan aku. Lalala~ Aku taknak amik tau pun pasal kesihatan aku. Rahsia yang lama aku pegang, aku dah cerita kat semua kawan-kawan aku. Tapi, ada juga orang yang taktau pasal ni. Aku bukan apa, aku cuma taknak ada sape-sape risaukan aku. Tengok, buktinya. Sekarang, pergerakan aku, pemakanan aku semuanya dikawal oleh kawan-kawan aku. Haha, terharu laaaa dapat sahabat macam ni kan. 
Dalam masa yang sama, aku taktau nape aku cakap keliru dengan perasaan aku. Oh yeeee, aku dah ingat. Mungkin sebab dua orang manusia tuu kot. Alahai, setiap kali aku fikir pasal diorang due tuu, mesti diary aku jadi mangsa. Nana of course lah tahu. Wuuuuu, sedihnya. Kadang-kadang aku dgn Nana sembang pasal ni sampai tengah malam and tertidur macam tuu je, hihi. Sometimes ada juga bila sembang pasal ni, tidur dengan mata berair pun ada. Kesian, Nana selalu macam tuu. Sabar je lah ye, Nana. Kita redha je lah dengan ape yang jadi. Aku buntu, taktau nak buat macam mana lagi dah. Nak beralah macam mana lagi? Semua usaha yang kita buat, tak menjadi. Ahhhhh, btw thanks Nana sbb selalu jadi mangsa aku. Haha. Tak lupa juga kat diary kesayangan aku sebab tak pernah bocorkan rahsia. Haha. *Ate, nama pun diary, boleh cakap ke pun? Hahaha* Diary aku hebat, kalau bawa gi sekolah, tak pernah kena curi pun. Haha. Takde sape ke yang nak baca diary aku niii? Haha promote pulak. Nanti rahsia dah terbongkar, nangis tak berlagu. Haha.
Lastly, aku nak cakap aku bosannnnnn. Minggu depan 3 hari 2 malam pasti bosan tanpa teman. Wuarghhh, temanlah aku! Haha. Haaaaa, tak lupa juga. 3RK'11, i miss you all sooooo much! Ahhhh, bosan korang takde puasa ni! Aku taknak gi terawih sorang2, hihi :'3

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment