Saturday, October 22

♥ KaK Aimeiy ♥

Kak Aimeiy , sades tahu kalau kak aimeiy takde . hmmm , nanti sape nak teman Amni makan ? sape nak dengar cerita BUNNY nanti ? sape nak gossip gossip ngan amni lg ? kak aimeiy lah yg selalu teman amni . kalau kak aimeiy ade , mesti macam macam tajuk keluar dr mulut )': kak aimeiy , takyah lah pegi ! sades tahu .
lepas kak aimeiy takde nanti , org lain pun taknak dtg dah . Kak Atie rumah jauh , sekolah lagi lah jauh . Unie jauh sekali nak datang sbb selalu kalau dtg , sembang ngan Kak Aimeiy . Amy ? kirim salam jea lah . Opie dah cakap siap siap : 'opie taknak dtg dah lepas akak takde !' . Abg Man duduk jauh , sekali sekala jenguk tuu WAJIB tahu . Kak Ain mesti nak datang kalau Kak Aimeiy ade jea . Kak Fain jea yang tinggal skrg nih . lepas sorang , sorang pegi . hah , last nanti Amni pulak yang pegi . isk isk isk )': Kak Aimeiy , jgn lupe Amni tahu ! WAJIB ingat . lepas nih kite dah takde baju same same dah macam dulu . kak Aimeiy , dtg lah lepak ngan kitorg semua tahu (':





 ♥  SAYANG KAK AIMEIY  ♥ 


p/s : semalam waktu nangis nangis , Kak Aimeiy ade cakap ' alooloo , MANJE Kak Aimeiy'
hehe , korang adee ? takde kan kan ? hehe . TERHARU gileee ♥
okeyy , itu sahaja cerita , byeeee (:



♥ lovelysweetybubblybunny ♥

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment