Monday, October 24

technical problems delayed the story , i'm sorry

hari ini aku nak post pasal kat rumah Nana semalam . tetapi , malang nya ada masalah teknikal . aku sedang menunggu respon daripada Alia . sebabnya dia sorang jea lagi yang belum upload gambar kitorang semua . Nana dengan Echa sudah selesaikan misi mereka . Oh , wayar camera Alia hilang yang sebenarnya . sades jea bila dengar dia cakap macam itu . sekarang nih bukan tak boleh post , tapi aku perlu meneliti semua gambar sebelum di-upload . untuk kepuasan semua juga . aku taknak ada gambar yang boleh memalukan kawan aku . ecece , ayat tak boleh nak go ! haha , lagi pun harus minta permission diorang . Tapi , kalau gambar dah cantik , diorang kata tak cantik , aku kesah ape ? balun ~ haha .

 waiting for my BUNNY : AliaSuraya (: 
tengok ape aku sempat buat sementara tunggu dia , haha :D





♥ lovelysweetybubblybunny ♥

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment