Pages

Wednesday, October 26

malas nak cerita dah -,-'


hey hey lo lo (:
yang pasal post pergi rumah Nana tu aku malas lah nak update . hehe , sebab nya aku rasa macam aku dah ketinggalan zaman gila . kawan aku yang lain semua dah cerita . tinggal aku seorang jea yang belum . hehe , so kalau nak bace juga , click disini untuk baca dari blog Mai . dia rajin update , tahu . bukan macam aku . anyway , semalam aku ada ter-tengok tv . pasal memartabatkan bahasa melayu . katanya lah kan dia orang nak ambil tindakan kepada siapa-siapa je lah yang menggunakan bahasa singkatan . wow , menarik tuu . aku suka ! seronok tengok orang kena tangkap sebab tulis guna singkatan , haha .

semalam , aku online dengan dua orang budak hot nih . hot gila ! haha , bila aku sembang dengan dia orang , rasa macam : siapa lah aku nih kan ? sobb sobb )': 
hehe , tapi aku join jugak dia orang gila . siap buat group lagi tuu . aku jadi admin tahu :D *bangga sikit . lepas tu , pagi tadi , aku buat kan nih untuk dia orang 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------



wuuu ~ style tak ? smart kan kan ? hot gilaaa ♥ 
lepas tuu , aku siap tulis lagi dekat gambar tuu :
---> hot
---> gorgeous
--->trendy
--->sweet
---> cute
---> lovely
kalau tak aku nak tambah lagi satu , tahu ?
♥ sexyy ♥
haha tapi , sebab aku rasa aku nih baik , tak jadi lah . 
hehe , sorry Alia , Mai , Adrin and Syarah (: hahah . that's all (:


♥ lovelysweetybubblybunny ♥

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment