Pages

Saturday, July 21

22th July :')

Hm, terjaga tengah malam. Sedih. Taktau nak kata macam mane. Amni terjaga sebab amni mimpi ada someone msg amni and nak bgtau amni satu benda penting. Then taktau mcm mane, terjaga dr tidur and terus capai phone.
Msg pertama - dr conan. Pesanan utk amni dix dix katanya. Hewhew tak pape la. Sepak kang. Haha.
Msg kedua - syasya. Msg touching pula tu. Ate, tgh mlm msg touching2, aku pun tak faham ape.
Third - msg kazuha. Haha topik? Mcm2 topik ada dlm msg kitorg. Hehe.
Okay, msg keempat ni agak sades :( why why why! Nape awak msg saya mcm tu? Wuu wuu. Awak tau tak, sedih! Waktu diary saya hilang juga la awak nak ckp pasal tu. Tgk, skrg saya sedih sape nak pujuk? Hewhew.

Btw, shinichi. Saya takkan lupa awak la. Awak kawan baik saya. Awak kan selalu up to date pasal saya kat sini. Haha. Awak jangan risau la, takde maknenya nak melupakan kawan baik sendiri.
Awak tau tak, ptg td saya pun terindu dekat awak. Saya tak tau mcm mane, saya buka semua wall post kite. Haha lawak, tapi comel pun ada. Nak tergelak bila saya bace cara tulisan kite dulu. Budget up to date la kite ni kan? Kekeke. Skrg, dua2 dah tak tulis mcm tu dah. Haha.
Msg awak pukul 12 tu saya tak dpt reply sbb saya tertidur dah. Ni pun, saya bru terjaga. Nanti saya reply ye :') saya tak boleh reply skrg sbb saya still rasa kesedihan tu lg. *ewahh* hehe. And nanti saya akan sampai kan salam awak kat kawan2 saya dan conan kembar awak tu ye ♥

Conan, awak masih sudi nak jd sahabat baik saya kan? Ataupun, awak nak ulang balik peristiwa 22 July? :') terima kasih ye. Selama ni saya pun dah byk susahkan awak. Awak selalu teman, ajar, nasihatkan saya. Tak kira waktu, awak selalu ada bila saya perlukan. Walaupun kadang2 tu takde -,- haha. Terima kasih juga sbb selalu dgr masalah saya, selalu dgr saya perasan n puji diri sendiri, kekeke. Selalu pujuk bila saya merajuk, selalu bg support bila saya drop, selalu ejek saya bila saya geram. Yg paling penting, selalu sabar dengan kerenah saya yg tak tentu arah dan kadang2 sedikit dix dix. Haha. Thanks tau, Conan dix dix ♥ :')


thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment