Tuesday, July 3

Sedih, Risau, Takut, Marah, semua adaaaaaaaaa



Hai, semua. Hari ni hari yang agak suram la. Wuu wuu. Kenapa sejak dua menjak ni, aku macam 'diekori' erk. Risau pun ada, sebab aku selalu jalan sensorang. Lalala~ Tapi peduli apa kan, sebab takde sape peduli aku punnnnnn. Hihi. Alaaaa, kalau kena culik tu, boleh cari lagi. Tapi, kalau dah naik motor speed, bawak melulu, lagi bahaya kan? Benda melibatkan nyawa, dibuat main-main. 
Cuba lah jangan bagi orang risau. Cuba sayang sikit nyawa tuu. Ish ish ish, sekarang dah lah banyak xcident. Hati-hati la, tak payah nak mengelamun sangat la kalau tengah bawa motor tuu. Dah lah bawa laju. mengelamun pulak tuu. Eeeeee! Tah pape laaaaa. 

# keliru dengan keadaan, aku dalam proses untuk belajar mengalah dengan AN. AN, harap sabar ye. Amni akan tetap mengalah dengan AN. Mungkin perlukan masa. Anyone? Please help me! :'(

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment