Wednesday, July 18

Ah, bencinya. Kenapa la hari ni 19 July? Hm, lagi 3 hari je lagi. Eei tak suka la. Eh, tau tak. Dekat Nana ada satu surat 22 July 2011. Surat Shinichi tahun lepas. Bila baca balik surat tu, memang gelak ngekek2. Tapi, bila pikir balik. Mcm sedih pun ada. Wuu wuu T.T haha takpe. Kisah lama jangan diingat lagi. Nana kata nak bg Conan bce surat tu. Jangan Nana! Malu aku! Haha tu surat zaman aku kolot dulu la! Kekeke.
Aaa Nana. Tolong la aku. Aku sedih ni :( Hang sorang je tau pasal msg baru tu. Aku tak nak forward msg tu dekat orang lain dah. Sbb aku anggap tu msg terakhir antara aku dgn numb yg kacau aku tu. Wuu wuu, sedihnya.

//kepada numb yg tak dikenali : aku dah buat ape yang kau suruh. Kau tau tak, aku sedih bila hilang sorang sahabat baik aku yg selalu ambil berat pasal aku, yg selalu dgr celoteh aku, yg pujuk aku bila aku merajuk! Wey, teruknya kau ni. Aku berkawan pun salah. Aku mengalah tu pun sbb aku rimas kau msg2 aku mlm2 buta. Kalau tak, podahhh! Memang tak la! 
Eeeeei. Benci benci benci t[-,-]t


thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment