Saturday, July 7

Korang, aku rindu ni :'(

Ama, Iqa, Meera, Puput, Senah.
Aku rindu korang ni. Seriously! Aku tgh ada masalah kat sini. Dulu, kalau korang ada mesti aku share dgn korang.
Weh, puasa dah nak dekat. Balik la wey. Aku rindu ni. Aaaa korang buat aku rasa nak nangis la. Wuu wuu.
Ama, tiap kali aku rindu hang, aku bace msg tgh malam yang hang hantar kat aku panjang lebar tu :'(

" Amni , dah tid0 ke? Ak rindu 3rk. B0leh x ak nk patah blik mase. Ak xnk dpt 8a , ak xnk isi b0rg mrsm. Ak nk dd0k dgn k0rg. Ak nk f0rever dgn k0rg. Ak rase k0s0ng. K0rg mst tgh sr0n0k2 bile ak tgh susah. Agknye k0rg engt x kt aku. Ak ase x best bile ak pk k0rg tgh sr0n0k2 xd aku. Ak rindu nk jd bdk kementrian. Ak rindu nk pkai kasut kanvas. Rindu nk pkai bju pengawas. Rindu blazer pengawas. Rindu tecer shikin , tecer r0snah , tecer nik. Ak rindu nk jln balik ngn k0 , kimah sume. Rindu nk mkn fishball ngn kuetiaw kantin. Ak rindu nk pkai bju pj jati , ak rindu hjh lijah , ak rindu mcp. Kt sane ak xd sape. Ak ad iqa jew. K0rg ad sume. Yg plg ak rindu drama. Ak xtaw bile ak nk st0p nangeh psl k0rg. Amni , ak rindu sume yg ak penah ade dlu. "

Ama, hang buat aku punya mata masuk habuk tiap kali bce msg ni. Ama, kitorang rindu gila kat korang :( balik la cpt. Nak puasa and beraya dgn korang. Rindu nak buat perangai dgn korang. Orang kat sini tak faham kite kan? Aku sayang batch kite 3RK'11 :')



thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment