Monday, July 23

Happy birthday, Nurul Izatul Liana ♥

Hari ni, birthday Nana. So,

Happy Birthday, Nana ♥
Semoga panjang umur dan murah rezeki. Chill selalu eh. Lupekan je la masalah lama-lama tu. Buka buku baru sempena kenaikan umur hang ni kekeke.
Cey, esok mesti Hattori kasi surprise kat hang. Hew hew. Amacam birthday bulan puasa? Ada seronok ka? Hahaha.
Hoyeah! Terima kasih dah jadi sahabat saya yg superb ye! Haha hang je la tempat aku mengadu apa2. Seronok, sedih, meraung, mengantuk, berjalan sama2. Hehe. Terima kasih sebab selalu dgr celoteh aku kadang2 sampai tengah malam. Terima kasih juga sebab selalu teman aku waktu aku termenangis or pape je la tak kira waktu. Haha. Mata masuk habuk tgh malam same2 sambil merajuk2 sbb tunggu tetttt. Haha. Pehtu mengarut ape benda ntah tgh malam. Bila ingat balik kan, ei mcm org gile la kite ni haha. Mengalahkan budak2 taukkk? Hahaha tapi omeyy ah hang mengomel ♥ kekeke. 
Nana, hope awak happy ye. Happy disamping family, kawan dan juge yg tersayang ♥ hewhew

Pesanan terakhir
// hadiah hari jadi awak pegi tuntut dekat conan awak. Hahaha. Sory saya tak sempat g cari lg T.T hehe



thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment