Tuesday, July 17

Amni tak tau nak buat post title ni apa. Hm, tak payah nak title title sangat la. Paneh o. Err =,=
Eeei benci benci benci tau tak! Eeei geram geram geram! Rasa mcm nak rembat orang laju-laju je. Eeei tak suke tak suke >,<''
Tau tak, kadang-kadang ape yang kamu buat tu, buat amni terasa hati. Aahhh, kamu bukan peduli pun kan? Suka hati kamu la. Tak paksa pun kamu tau.
Cukup la. Amni maleh nak ckp pape dah. Buat je la ape yg kamu suka ye ;)
Eeei rasa mcm nak tumbuk org gune octopus je! Rasa mcm nak jelir lidah kat org je. Wekkkk :P

// jangan ckp dgn Amni dah. Merajuk 4 bulan :P wekkkkk.


thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment