Wednesday, July 18

Oh, sweater! ♥

Haha apentah post pasal sweater. Tak menarik lansung. Haha tapi sweater tu special dan membuatkan Amni seronok nak post pasal sweater. Huahua.
Ape la yang hebatnya sweater tu sampai buatkan Amni tak merajuk dah. Haha tertanya-tanya. Wee~
Bila ingat sweater tu, rasa mcm... Aaa heaven. Kekeke. Eeei, apesal ni? Tetibe je. Haiyak! Haha mane boleh ckp pasal sweater ni. Nanti ada org kelam nak bangga-bangga ada sweater tu! Haha. Elehh Amni pun ada sweater la. Satu almari Amni kumpul. Haha. Wekkkk! Nanokkkk punnnn xP

*padahal dalam hati terloncat2 nak sweater tu. Haha*


thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment