Saturday, August 4

16 tahun lalu...

15 Ramadhan 16 tahun lepas. Amni dilahirkan. Waa waa. Pejam celik pejam celik, dah besar panjang dah budak ni kan? Hehe
Syukur, Alhamdulillah ;)
Dulu, waktu kecik langoi2 je. Haha. Sekarang dah besar. Amboi, nakal budak ni. Haha. Jahat, dix dix, sombong, gatal, tu sume Amni. Kekeke. Ehhh, tapi Amni budak baik dan comel kan? Hahah.

Mama, ayah, terima kasih banyak2. Banyak korban segalanya utk besarkan Amni. Haha makan minum semua cukup. Kadang2 terlebih cukup, ma. Sebab tu la baju yg Amni beli, maksimum pakai sebulan je. Haha kecuali jersi. Kekeke.

Ya Allah, permudahkanlah urusan didunia dan diakhiratku. Panjangkan lah umurku. Berikanlah kesihatan yang baik untukku. Aku ingin berbakti pada mama dan ayah sebelum aku menemuimu. ♥
Ya Allah, jika ditakdirkan aku menghembuskan nafas terakhir sebelum orang2 yg aku sayang, kau peliharalah mereka drpd kejahatan.  ♥ :')

Andai kata Amni hembuskan nafas terakhir, sudi tak awak awak semua sedekah kan al-fatihah utk Amni dekat sana? :')

//Conan ada pesan, bila birthday waktu bulan yang baik ni, beribadat dan berdoa la. Tak payah nak celebrate bagai.
Hehe, baiklah. Awak pun, doa2 kan la saya ye ;3



thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment