Friday, August 17

Balik kampung ^^V

Heyy! Kite dah balik kampung. Hewhew. Cadangnya balik malam khamis. Tapi disebabkan ada hal yang tak selesai lagi, kitorang balik malam jumaat. Jyeah, sempat juga nak berbuka dengan mak hari ni. Haha. Seronokkkkk. Hehe. Tadi keluar pergi temerloh. Cari baju melayu untuk Darwish dgn baju kurung untuk Lili. Pehtu, ternampak ada sepasang baju kebaya. Lawaa woo! Haha tapi kan.. Mama kata, "kamu dah ada 9 pasang baju tahun ni. Jangan ngade2 nak tambah lg. Nanti2 pulak kebaya tu.". Alaa, mama ni. Haha. Cantik kowd baju tu. Tapi kalau pikir balik, betul juga. Beli baju banyak2, nanti tak terpakai pula.

Amni pun tak sedar baju amni dah overbudget. Sampaikan ada sorang gendut ni perli amni "berapa juta semuanya? Kenapa banyak sangat. Bazir je". Elehh, gendut! Kamu tu lelaki, ape tau? Haaaaa? Haha lagi pun, semua tu tak disengajakan. Mama dah promote, takkan nak tolakkan? Kan tak baik tolak rezeki. Hehe.

Btw, betul ke hari ni last puasa? Biar betul esok raya? Hm, bukan raya hari isnin? Hehe. Tak kisah la. Yang penting hari ni makan kek sempena hari jadi Darwish. Happy Birthday, Darwish! Be a good boy, okay? Jangan nakal2. Ee nakal budak ni tau tak. Haha.

Tema tahun ni untuk family amni, purple dan merah. Hehe. So, esok pakai purple. Ehh baju kita sama tema dengan gugurl tau! Hahaha xD dah lah tu. Maleh tulis banyak. Aaa bibir berdarah. Lama tak pakai lipbalm yg ada aloe tu. Whaha gugurl, nak lipbalm! Hahaha ;D

Lastly,
SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA SEMUA UMAT ISLAM. AMNI MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN, SEKIRANYA ADA TERKASAR BAHASA ATAUPUN TINGKAH LAKU YANG BUAT MANA2 PIHAK TERASA HATI. MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN.

"salam lebaran and have a save journey ;)"


thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment