Tuesday, August 28

Maafkan saya

Hai. Hmm hari ni rasa tak sedap hati betul. Bukan ape, betul cakap nana "diorang penat-penat kat sana. Agaknya apa reaksi diorang kalau tahu kita jadi macam ni?" seriously, sentap gilee. Bukan sentap ngan nana. Maksud amni, hmm, kitorang tak patut buat macam tuu. Betul, sampai malam nii haaaa, amni pun tertanya-tanya. Agaknya apa reaksi korang kalau tau pasal ni? Maafkan kitorang, bukan niat nak berbuat jahat. Tapi sebenarnya benda tuu tak disengajakan. Kalau korang tahu sekalipun pasal ni, amni rasa mesti korang marah dan kecewa. Maafkan kami :'( Kitorang tahu tak patut lansung buat macam tadi tuuuu :/
thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment