Monday, August 13

Beruntung la ;)

Hai, Encik Sombong ;)
Untungla, kan? Cey, dia nak raya dah. Dia dah taknak kawan kite dah. Dia taknak sembang dgn kite dah. Hehe.

Hm, takpe la. Kite ni memang layak dilayan mcm ni. Kite ni memang tak layak diingati. Hehe, bangganya! :')

//Saya taknak cakap dgn encik sombong dah. Sebab, saya dah mula takut dengan dia balik. Dia garang dan sangat garang. Encik sombong sangat sombong dan... Hmm takpe lah. Bye encik sombong yang garang :') rindu nak cerita dgn awak. Miss it so much! :'( //



thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment