Thursday, August 30

Detik-detik indah tak selalu bersama kita :'(

Hai :')
Kadang-kadang terasa diri ni teruk sangat. Hmm entah la. Amni ni banyak buat salah kat semua orang. Ye, amni memang tak pernah fikir perasaan orang lain. Amni tak pernah nak jaga perasaan orang sekeliling amni. Korang semua, amni minta maaf :(
Bila amni fikir masalah, mesti amni rasa macam nak pindah, nak lari jauh-jauh dari semua orang kat sini. Bukan benci. Amni sayang sangat dekat korang semua. Lagipun hidup amni ni bukannya lama sangat dah :') Kenangan kat.sini amni takkan lupa kan. Terutamanya insan insan yang banyak mengajar amni erti persahabatan, kekeluargaan dan kehidupan. Love you all so much :')
Amni bersyukur sangat tau dapat sahabat macam ni. Memahami, mengambil berat dan mungkin menyayangi. Hmm korang banyak ambil berat pasal amni terutamanya bab kesihatan. Semua caring sangat. Kalau cakap pergi hosp, semua cuak. Lepas tuu start bebel dan terus ambil berat pasal pemakanan amni pula. Hmm baiknya sahabat saya :'D
Bila amni terdiam sekejap, ada yang akan tanya sama ada amni okay ke tak. Bila amni jalan sorang, ada yang risau. Kadang-kadang sampai paksa naik motor nak hantar sampai balik rumah padahal dah sampai kat simpang rumah dah punn. Bila amni badmood and marah, ada yang akan menenangkan. Bila amni takut, ada yang akan backup. Bila amni merajuk dan menangis, ada yang datang untuk memujuk. Bila amni tak tahu ada yang akan mengajar. Bila amni bosan, ada yang datang menghiburkan hati. Bila amni rasa tak yakin, ada yang datang beri semangat untuk yakinkan amni. Ya Allah, suci nya hati sahabat2 saya.

Amni harap, bila amni dah takde dekat dunia ni dan pergi untuk selama-lamanya, ada yang akan sedekahkan al-fatihah untuk amni. Jenguk la amni dekat 'tempat tinggal' baru amni. Dan... kalau sudi, cerita lah kat amni perkembangan korang semua. InsyaAllah amni dengar :')


thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment