Friday, August 10

Sejujurnya...

Nana..
Aku nak cakap smthng ni. Act, alasan takut g sek sbb chemi tu alasan kedua. Alasan pertama aku tak gtau sbb aku maleh nak ngabokan aku touchng ni haaa. Aku tak dtg sbb ni la. Aku taknak tgk muka sape2 hari ni. Nanti aku marah tak tentu pasal pulak. Hm. Tapi kalau dah melampau, hm kat blog je la aku tulis kan? Eee kalau boleh, aku nak org tu bce ape yang aku tulis ni :(

Hm, kite memang terasa dgn kamu. Tapi, kite takleh salahkan kamu. Nak kacau kamu pun, kite dah serba salah. Kamu kan ada peperangan besar and lg penting lepas ni. Cume... Hm takkan la kite nak bgtau kamu yg kite terasa dgn kamu kan? Lgpun, selalunya kalau kite terasa dgn kamu, mmg kite tak gtau kamu pun. Nanti kamu gelabah tak tentu pasal. Maaflah.

//amni, sabar amni. Sabar. Aaaaa, gendut la! Jangan la sedih, amni. Bengong betul kau ni. Benda kecik pun nak terasa. Eee bengongnye aku ni! C'mon c'mon c'mon! Wake up amni, wake up! Lepas ni kau takde tempat nak cerita benda remeh2 dah. Eee, belajar berdikari! :'( dia takkan selalu ada utk kau je! Haihh :'/


thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment